Service en onderhoud

Onze naam zegt het al: wij bestaan dankzij het beheer van gebouwbeheersystemen en vooral onze vakkennis. Al jaren zijn wij uw betrouwbare partner als dienstverlener. We weten hoe belangrijk service is als het gaat om continuïteit van klimaatregelsystemen, optimaliseren van het binnenklimaat, het reduceren van klachten en het verder verfijnen van de prestatie van klimaatregelsystemen. Wij gaan complexe problemen niet uit de weg. We stoppen pas op het moment dat het regelsysteem functioneert ten gunste van de eindgebruiker.

Onze service-overeenkomsten helpt u direct en indirect om:

  • De onderhoudskosten te beheersen
  • De installatie-beschikbaarheid te verhogen
  • De levensduur van de installatie te verlengen
  • Het comfort te verbeteren

We controleren de gehele regelinstallatie, zoals: regelkast(en), veldapparatuur, systeemcontrollers met I/O modulen, naregelingen, buskoppelingen en douche besturingssystemen.

Wij voeren onderhoudswerkzaamheden uit, volgens onderstaande services:

  1. Preventief onderhoud
  2. Gegarandeerde storingsopvolging (correctief onderhoud)
  3. Helpdesk support (remote service)

MRC gebruikt het meldingen volgsysteem van TOPdesk. Hierdoor heeft de melder altijd overzicht van zijn/haar meldingen, acties en status van de melding(en).

Geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op: verkoop@mrc-klimaatbeheer.nl of 038-3760195.

Heeft u een storing of wilt u onze helpdesk raadplegen? Bel dan met 038-3760195.

Service en onderhoud

c